Ciężki wybór…ach te ubezpieczenia

Jak wiecie ciężko mi obejść temat mojej pracy. Lubię ją i lubię też pisać o niej, a właściwie o swojej wiedzy na temat ubezpieczeń. Być może te rady będą dla kogoś przydatne 🙂

Musicie mi wybaczyć, ale dzisiaj znowu poruszę ten temat. Możecie też podziękować i skorzystać z moich rad 😉 Wybranie ubezpieczenia życiowego wbrew pozorom nie jest rzeczą prostą. Tak, wiem że już o tym mówiłam i pewnie macie wrażenie, że popadam w schizofrenie, ale wiem też, że dużo osób nie wie w ogóle od czego zacząć. Polis ubezpieczeniowych jest tyle, że można się złapać za głowę. Zamiast podjąć przemyślaną decyzję można się zupełnie pogubić.

Chcę Wam polecić kolejną z wyszukiwarek internetowych: jakie-ubezpieczenie-na-zycie-wybrac.pl. Postanowiłam ją przetestować i działa całkiem sprawnie. Na początek na pewno okaże się pomocna.

Powinniśmy zastanowić się przede wszystkim co oczekujemy od naszego ubezpieczenia i pamiętajcie: warto nad tym się dłużej zastanowić. Wybierając coś tylko dlatego, że trzeba sami możemy zrobić sobie krzywdę. Oczywiście wszystko zależy też od naszych możliwości finansowych. Jestem zdania, że jeżeli nie musimy, to nie oszczędzajmy na ubezpieczeniu. Tak jest w przypadku, gdy go naprawdę potrzebujemy. Posiadając odpowiednie środki możemy zadbać nie tylko o siebie, ale również wykupić ubezpieczenie posagowe dla naszego dziecka, ale o tym więcej w kolejnych wpisach 🙂

Leave a comment